Wprowadzenie na rynek marki Książęce wsparte kampanią reklamową - Marketing przy Kawie
Wprowadzenie na rynek marki Książęce wsparte kampanią reklamową
  • 0
  • 1
29.06.2012

Wprowadzenie na rynek marki Książęce wsparte kampanią reklamową

W portfelu Kompanii Piwowarskiej pojawiła się nowa marka premium – piwo Książęce, sprzedawane w trzech smakach: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. W działaniach komunikacyjnych Książęce skupi się nie tylko na walorach smakowych, ale również na budowaniu i rozwoju kultury piwnej w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 czerwca 2012