Wprowadzenie na polski rynek usługi „Przycisk życia Sara” wsparte kampanią reklamową
  • 0
  • 1
23.07.2012

Wprowadzenie na polski rynek usługi „Przycisk życia Sara” wsparte kampanią reklamową

Na polskim rynku wprowadzono usługę mobilną przeznaczoną dla osób potrzebujących nagłej pomocy: „Przycisk życia Sara”. Jest to ogólnopolski projekt firmy Care Center Sara, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa osób starszych lub o złym stanie zdrowia. W zależności od indywidualnych ustawień potrzebujący może w krótkim czasie uzyskać pomoc pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, rodziny czy sąsiadów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15-ty

12 lat temu

Nazwa łudząco podobna do Sieci Życia Sztabu Ratownictwa SKSR

Tak tylko, że od kilkunastu lat działa społeczna Sieć Życia, która to właśnie robi i to na zasadach non profit ! – http://www.ratownictwo.org

Natomiast ta prywatna firma działa biznesowo i chce wykorzystywać służby państwowe do zbijania kasy wykorzystując układy byłego wiceministra zdrowia (który nawet chwali się tym w telewizji). Na dodatek używa nazwy „przycisk życia”, co wprowadza odbiorców w błędne przeświadczenie, że to niby jest w ramach społecznej Sieci Życia. Ładnie to tak wykorystywać autorytet społecznych ratowników były Panie Ministrze…?

23 lipca 2012