WPP łączy J. Walter Thompson i Wundermana
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
27.11.2018

WPP łączy J. Walter Thompson i Wundermana

Holding reklamowy WPP zdecydował się na połączenie agencji J. Walter Thompson i Wunderman. W rezultacie powstał podmiot, który funkcjonować będzie pod nazwą Wunderman Thompson.

Siedziba Wunderman Thompson będzie znajdowała się w biurze JWT w Nowym Jorku. Firma będzie zatrudnić w sumie około 20 tys. osób w 200 lokalizacjach na 90 światowych rynkach. W najbliższych dniach WPP ma zaprezentować identyfikację wizualną nowej agencji.

We wrześniu na globalną CEO Wundermana awansowała Mel Edwards. Właśnie wtedy jej poprzednik, Mark Read, zastąpił Martina Sorrella jako szef WPP. Zachowa ten tytuł. Dotychczasowa prezes JWT, Tamara Ingram, dalej będzie pełnić funkcję prezesa.

Decyzja o połączeniu ma pozwolić na lepszą obsługę klientów, poszerzenie oferty i skuteczne pozycjonowanie agencji w przyszłości – tłumaczy Tamara Ingram.

Jak wyjaśnia na łamach serwisu Adweek anonimowy pracownik kierownictwa agencji Wunderman, firmy zbliżyły się do siebie w ostatnich miesiącach. Pracowały wspólnie dla kilku kluczowych klientów, m.in. marek Shell, Nestle czy Johnson & Johnson.

Agencja JWT powstała ponad 150 lat temu. Wunderman działa od 60 lat.

Źródło: www.adweek.com

Andersen

2 tygodnie temu

Arkusze excela górą.
Kolejny raz.

27 listopada 2018

26 listopada 2018