Wpływ koronawirusa na marketing i biznes – analiza funduszu Sequoia Capital
  • 0
  • 1
10.03.2020

Wpływ koronawirusa na marketing i biznes – analiza funduszu Sequoia Capital

Inwestujący w start-upy fundusz Sequoia Capital wskazuje, że firmy powinny zrewidować wskaźniki marketingowe. Ważne, żeby nie podejmować pochopnych decyzji, ale przygotować się na różne warianty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2020

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations przełożone na czerwiec

Targi Packaging Innovations zostały przełożone na 24–25 czerwca br. Ta jedna z największych imprez branży opakowaniowej w Polsce, gromadząca gości z całego świata, w tym m.in. wystawców z Włoch i Niemiec, miała się odbyć na początku kwietnia. Decyzja jest spowodowana sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2, aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego z 8 marca 2020 r. oraz rekomendacjami wojewody mazowieckiego.