Wpisy o produktach fashion na Facebooku – raport „Social Media Fashion”
  • 0
  • 2
22.11.2012

Wpisy o produktach fashion na Facebooku – raport „Social Media Fashion”

Aż 28% osób, które polubiły jakąś markę odzieżową na Facebooku, przyznaje, że rozważały zakup lub dokonały go pod wpływem treści publikowanych w serwisie. Jednocześnie aż 16% badanych deklaruje, że odwiedziło również sklep, aby obejrzeć produkty – wynika z raportu „Social Media Fashion”, przygotowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z CheeseCat, Socjomania.pl i firmą badawczą SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 listopada 2012