Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media
  • 0
  • 1
8.06.2018

Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

Agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z Neon Shake Advertising.

Agencja reklamowa odpowiada za pełną obsługę profilu Work Service na Facebooku, tj. strategię, tworzenie treści, przygotowywanie akcji kreatywnych, obsługę graficzną i moderację. Ma to przynieść nową jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracy – zapowiadają strony.

Dotychczasowe działania na Facebooku były prowadzone przez wewnętrzny dział firmy. Teraz Work Service rozwija ten kanał, a jego obsługę przekazał Neon Shake Advertising. To od 1,5 roku główna agencja reklamowa firmy.

Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dotyczącą obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów. Działania mają ocieplić wizerunek Work Service i podkreślić, że to kandydat jest w centrum uwagi zgodnie z obecną strategią: „Naszą pracą jest znaleźć Ci pracę” – mówi Tomasz Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising.

Produkcją treści zajmują się Tomasz Kurek, Kamil Kuć i Przemysław Lorenc. Cały projekt koordynują account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic.

  • 1

8 czerwca 2018