Work Service nawiązuje współpracę z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
  • 0
  • 1
9.02.2016

Work Service nawiązuje współpracę z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Nową strategię komunikacji dla całej grupy kapitałowej Work Service stworzy i zrealizuje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Firmy podpisały umowę ramową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2016

PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistów

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tys. kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się niemal 85 tys. informacji o EHF Euro 2016. Codziennie na temat imprezy pojawiały się 4 tys. materiałów – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość ekwiwalentu reklamowego to ponad 100 mln zł.