„WomenPower Index 2017” – wyniki badania Beauty Management PR & Marketing to Women - Marketing przy Kawie
„WomenPower Index 2017” – wyniki badania Beauty Management PR & Marketing to Women
  • 0
  • 2
4.01.2018

„WomenPower Index 2017” – wyniki badania Beauty Management PR & Marketing to Women

#womenpower, #girlspower, #gogirls – to hashtagi, które towarzyszą codziennym aktywnościom kobiet i sprawom dla nich ważnym. To też hashtagi utrzymane w duchu empower women, który jest globalnym, silnie rozwijającym się nurtem. „Women Power Index 2017” analizuje, jak te oznaczenia używane są przez Polki i Polaków w ich kanałach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 stycznia 2018