Wolność wyboru w kampanii marki Wawel
  • 2
  • 2
9.01.2019

Wolność wyboru w kampanii marki Wawel

Wawel rozpoczął kampanię promującą moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Akcja ma pokazać, jak wygodnie i łatwo można skomponować mieszankę słodyczy odpowiednią na każdą okazję.

Celem działań jest budowa świadomości marki Wawel Wolność Wyboru. W sklepach pojawiły się moduły, które umożliwiają kupującemu komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi. Wawel promuje tę formę sprzedaży.

Kampania 360 stopni skierowana jest przede wszystkim do młodszych odbiorców. Przygotowano spoty telewizyjne, kreacje online, aktywności w sklepach i działania PR. Podkreślane są walory zakupu słodyczy na wagę i pozytywne emocje towarzyszące tej czynności.

W ramach działań online Wawel przygotował serię krótkich etiud pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w Internecie”. Przedstawiają one ideę tej formy zakupów. Odcinki będą pojawiać się cyklicznie. Każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność i wygodę kupowania słodyczy luzem.

W lutym wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.

Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku. Producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem. Wprowadził natomiast ekologiczne papierowe torebki z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.

Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje słodyczy marki Wawel wyeksponowane w obrandowanych ekspozytorach do komponowania mieszanki cukierków na wagę. Dostępne są w ponad 4 tys. sklepów w całej Polsce.

  • Strategia komunikacji: Schulz Brand Friendly
  • Produkcja: Lemon
  • Reżyseria: Łukasz Jaworski
  • Zakup mediów: Mets
  • Działania PR: Great Minds
  • 2

9 stycznia 2019

8 stycznia 2019