„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówce - Marketing przy Kawie
„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówce
  • 1
  • 9
17.09.2020

„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówce

Kanał Kino Polska rozpoczął kampanię swojej jesiennej ramówki, pt. „Co wolno w filmie, to nie w życiu”. W jej ramach zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu, Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 września 2020

16 września 2020