- 1
- 1
Wojciech Sokół i Michał Pazdan w kampanii reklamowej STS Clubu
STS prowadzi kolejną kampanię w ramach platformy „Liczy się bardziej”. W nowym spocie występują Wojciech Sokół i Michał Pazdan, a jego bohaterem jest… steward – cichy uczestnik piłkarskich emocji. Kampania promuje nowy program lojalnościowy bukmachera – STS Club.
Spot promujący STS Club ukazuje codzienną pracę stewarda, oddanie i zaangażowanie, które często pozostają niezauważone. A jednak to właśnie tacy ludzie współtworzą prawdziwego ducha klubu. W nowej odsłonie kampanii Wojciech Sokół po raz drugi pojawia się w komunikacji marki. Towarzyszy mu Michał Pazdan, jednak tym razem to nie znane twarze są w centrum uwagi.
Bohaterami spotu są stewardzi – często niedostrzegani, ale oddani uczestnicy piłkarskiego świata
– W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS Club, jego rola „liczy się bardziej” – mówi Mateusz Pszonka, head of brand & communications w STS.
Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę, na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.
STS Club jest kolejnym krokiem w stronę budowania silniejszej więzi z klientami i pogłębiania ich relacji z klubami sportowymi. To program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze zdobywają tzw. coinsy – wirtualną walutę programu. Uczestnicy mogą wymieniać je na bonusy, nagrody rzeczowe oraz korzyści niedostępne dla osób spoza klubu.
Reżyserem spotów jest Szymon Pawlik. Zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a kreacją kampanii zajęła się Sporting Agency we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Kampania wystartowała 3 listopada i pojawi się w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS.

