- 1
- 2
Wojciech Mann i Radzimir Dębski w kampanii „Kolej przejść na Ty”
Kampania piwa Tyskie „Kolej przejść na Ty” podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskiego.
– Wojciech Mann to postać, która od dekad towarzyszy Polakom. Swoim poczuciem humoru i dystansem łączy pokolenia i różne grupy społeczne. Z kolei Jimek jako artysta młodszej generacji doskonale rozumie potrzebę autentyczności i wspólnoty w dzisiejszym świecie. Obaj spotykają się, by pokazać, że zawsze jest dobra okazja, żeby przejść na Ty, w najbardziej naturalny i spontaniczny sposób – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager marki Tyskie.
Warszawa, Poznań i Tychy – z tych lokacji, kolejno od 11 do 13 grudnia wyruszy specjalny pociąg. W konkursie można wygrać podwójne zaproszenie na wybrany przejazd ze stacji początkowej i z powrotem. Na pasażerów czeka m.in. wagon z wnętrzem inspirowanym prawie 400-letnią historią Tyskich Browarów.
Aby wziąć udział w konkursie, należy:
- kupić dowolny wariant piwa Tyskie,
- zarejestrować dowód zakupu na stronie,
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Konkurs trwa do 8 grudnia 2024 r. Przeznaczony jest wyłącznie dla pełnoletnich.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuzanna Krajewska. Produkcją zajął się zespół Moon Films. Postprodukcja – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith. Koordynacja konkursu: Afekt. Projekt opakowań: BNA.
- 2