„Woda opadła, psy zostały” – kampania - Marketing przy Kawie
„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
  • 0
  • 3
27.11.2024

„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt

Celem kampanii pomocowej „Woda opadła, psy zostały” jest zebranie środków umożliwiających odbudowę i wyremontowanie schronisk na Dolnym Śląsku. Potrzeba minimum 1,3 mln zł. W kampanii wykorzystano fragmenty ścian zniszczonych schronisk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024

26 listopada 2024