„Woda opadła, psy zostały” – kampania - Marketing przy Kawie
„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
  • 0
  • 3
27.11.2024

„Woda opadła, psy zostały” – kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt

Celem kampanii pomocowej „Woda opadła, psy zostały” jest zebranie środków umożliwiających odbudowę i wyremontowanie schronisk na Dolnym Śląsku. Potrzeba minimum 1,3 mln zł. W kampanii wykorzystano fragmenty ścian zniszczonych schronisk.

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które przed powodzią były ich azylem. Najbardziej ucierpiały:

  • Fundacja Pod Psią Gwiazdą z Kłodzka,
  • Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Konradowej,
  • Schronisko Azyl w Dzierżoniowie.

Wielka woda we wrześniu zniszczyła nie tylko setki domów i gospodarstw. Wtargnęła także do schronisk dla bezdomnych zwierząt. Wraz z nią zniknęły zapasy żywnościowe dla czworonogów i sprzęt. Doszczętnie zniszczone zostały boksy dla zwierząt, umożliwiające opiekę nad nimi.

Aby móc kontynuować swoją misję, Fundacja Pod Psią Gwiazdą z Kłodzka musi zbudować schronisko całkowicie od nowa

Koszt realizacji tego celu to 1 800 000 zł, a obecnie udało się zebrać około 640 000 zł. Z kolei do odbudowania zalanych pomieszczeń schroniska Azyl w Dzierżoniowie brakuje 110 000 zł. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Konradowej potrzebuje 100 000 zł.

W momencie szczytu powodziowego pomoc dla poszkodowanych była duża, jednak z czasem zaczęła maleć. Szkody i potrzeby są nadal ogromne, a przed schroniskami najtrudniejszy czas – zima. Wpływ na to mają nie tylko trudne dla zwierząt warunki pogodowe, ale także liczba nowych podopiecznych, którzy trafiają w tym okresie do placówek.

Kampania „Woda opadła, psy zostały”

W ramach kampanii mury z zalanych schronisk zostaną umieszczone w trzech dużych miastach w Polsce. Na pierwszy ogień idzie Warszawa. Instalacja zlokalizowana będzie na terenie Browarów Warszawskich, przy ul. Krochmalnej 61. Linia wody odwzorowana przez grafików ukazuje, do jakiego poziomu dotarła powódź. Umieszczone na murze i odpowiednio przeskalowane podobizny prawdziwych psów mieszkających w zalanych schroniskach obrazują, jak niebezpieczna była to dla nich sytuacja.

– Ideą kampanii jest przypomnienie wszystkim o naszych czworonożnych przyjaciołach z zalanych terenów. Pomimo tego, że bezpośrednie zagrożenie życia minęło, to ich los nadal jest niepewny. Wykorzystując prawdziwe mury ze zniszczonych schronisk, chcemy pokazać, że za każdą z tych ścian kryją się historie zwierząt, które potrzebują naszego wsparcia – mówi Grzegorz Kuźnik, managing partner z MSL.

Fundacja Psia Brać zorganizowała zbiórkę online. Obok każdego muru umieszczony jest kod QR, który po zeskanowaniu przenosi skanującego na stronę portalu Pomagam.pl, gdzie prowadzona jest zbiórka.

Kampania zainicjowana i zrealizowana została pro bono dzięki połączeniu sił agencji Saatchi & Saaatchi, MSL oraz Zenith. Wsparcia udzieliły pozostałe podmioty należące do Grupy Publicis.

  • 3
Kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt – „Woda opadła, psy zostały”

Kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt – „Woda opadła, psy zostały”

Kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt – „Woda opadła, psy zostały”
Kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt – „Woda opadła, psy zostały”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024

26 listopada 2024