- 2
- 3
Włodek Markowicz przekonuje, że najlepsi są księgowi z pooolecenia!” – nowa platforma komunikacyjna InFaktu
Twarzą kampanii InFaktu „Księgowi z pooolecenia!” jest niezmiennie Włodek Markowicz. Ale tym razem do „dowódcy” na pokładzie samolotu dołączyli prawdziwi księgowi firmy.
Kampania jest pierwszą odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki na najbliższe lata. Ma pokazać, że InFakt wybiera tylko najlepszych księgowych i dba o jakość usługi. Dzięki temu klienci są tak zadowoleni, że 9,7 na 10 poleca znajomym swojego księgowego. W kampanii stwierdzenie „z polecenia” nabiera nowego znaczenia – księgowi dosłownie „lecą” do swoich klientów, by im pomóc. Wyskoczą z samolotu i na spadochronach wylądują w dowolnym miejscu w Polsce.
W rolach głównych wystąpił Włodek Markowicz oraz prawdziwi księgowi, którzy pracują w InFakcie:
- Joanna Grochala,
- Sylwester Ptak,
- Przemysław Jaworski,
- Asteria Krukowska,
- Natalia Serafin,
- Dominika Zuber.
Wyposażeni są w kostiumy autorstwa Joanny Opińskiej oraz prawdziwe, ważące ponad 10 kg spadochrony.
Na potrzeby produkcji stworzono makietę samolotu, zaprojektowaną przez scenografa Tomasza Kuleszę. Realizacją scen kaskaderskich zajęła się grupa Stunt Service.
Kampania pojawi się:
- w telewizji,
- w przestrzeni miejskiej:
- na outdoorowych wielkoformatowych nośnikach,
- na digitalowych ekranach na ulicach Warszawy,
- w I i II linii stołecznego metra,
- w formie iluminacji świetlnej na budynku Warsaw Spire,
- w największych stacjach radiowych,
- w internecie: display, platformy VOD i YouTube.
Pierwszy etap kampanii potrwa do końca roku. Drugi, od stycznia 2025, rozpocznie nowa odsłona „Cleared for take off!”.
Projekt zrealizowany został we współpracy z domem produkcyjnym Shootme Visual Artists pod kierunkiem producenta, Zdzisława Heydla. Kreację i reżyserię powierzono Macowi Adamczakowi, który razem z Włodkiem Markowiczem opracował koncepcję.
Postprodukcję CGI zrealizował Abyss Digital, a ujęcia Nikita Khatsarevich. Zdjęcia na planie wykonał Paweł Fabjański. Za samą realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiadał zespół wewnętrzny InFaktu, natomiast za część produkcyjną banerów online i offline Kierunek Kreatywny.
- 3