Własna platforma programmatic Spicy Mobile
  • 0
  • 4
23.02.2022

Własna platforma programmatic Spicy Mobile

Agencja Spicy Mobile uruchomiła własną platformę emisji reklam w modelu programmatic – Spicy DSP. Rozwiązanie warte 10 mln zł i bazujące na algorytmach przewidujących prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę testują już największe domy mediowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2022

Powstała pierwsza Żabka Nano w sklepie sieci Leroy Merlin

Żabka Nano to koncept charakteryzujący się elastycznością. Kolejne bezobsługowe placówki mogą powstawać w różnorodnych lokalizacjach. Z możliwości szybkich zakupów mogą korzystać klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GigaMarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. To początek współpracy sieci sklepów autonomicznych z marką branży budowlano-dekoracyjnej. Wspólnym celem jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.

22 lutego 2022