Wizz Air rozpoczyna kampanię reklamową zachęcającą Polaków do odwiedzenia Londynu
  • 0
  • 1
28.02.2008

Wizz Air rozpoczyna kampanię reklamową zachęcającą Polaków do odwiedzenia Londynu

Wizz Air wraz z Visit London rozpoczął 25 lutego kampanię marketingową, która zachęca Polaków do odwiedzenia Londynu. Kampania potrwa do końca marca, a w jej ramach zaplanowano działania w prasie drukowanej, portalach internetowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2008

Sample Pack Acxiom Polska – precyzyjne targetowanie i efektywna dystrybucja próbek produktów

O tym, że nie zawsze warto rozdawać wszystkim przechodniom na przejściu dla pieszych próbek kremów czy odżywek dla dzieci przekonało się już wiele firm. Precyzyjna wiedza o odbiorcach produktów i możliwość dokładnego pomiaru efektów realizowanych akcji stają się najbardziej cenionymi przez marketerów parametrami, które znajdują swoje zastosowanie także przy dystrybucji próbek reklamowych.