Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo) - Marketing przy Kawie
Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo)
  • 1
  • 1
23.10.2014

Wizyta w Małopolsce alternatywą dla oglądania telewizji w kampanii promocyjnej regionu (wideo)

Spot „Nie masz co robić w weekend? Przyjedź do Małopolski!” to kolejny film, który z przymrużeniem oka promuje uroki regionu. Jego bohaterowie planują spędzić dzień przed telewizorem. Niespodziewane zdarzenie sprawia, że wyruszają w podróż.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Marcin

10 lat temu

Zabrakło uzasadnienia

Wszystko pięknie, tylko po co właściwie odbiorca miałby jechać do Małopolski? Dlaczego nie ma argumentów za taką wycieczką? Odbiorca sam ma to sobie dośpiewać po paru obrazkach z lotu ptaka? Jeśli twórczy liczą na rozgarnięcie odbiorców, mogą się nieźle przejechać. Nic tak nie wpada w oko, jak argument podany na tacy.

23 października 2014