0 1 24.05.2006Wizerunkowa kampania perfumerii Sephorakampanie reklamowe TweetSieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. dopełnia kampanię wizerunkową korzystając z nowego medium.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.05.2006TBWA poszerza zakres usług o CRMAgencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing – Marketingu Zaangażowanego Społecznie. Łącząc doświadczenie non-profitowych działań TBWATelescope oraz struktury doradczej INVERSE, która zajmuje się budowaniem strategii marek, agencja TBWA będzie doradzać w zakresie marketingu „non-profit” przedsiębiorstwom, instytucjom i fundacjom.
0 1 0 0 0 24.05.2006Radio Roxy FM organizuje „Najmniejsze Koncerty Świata”Roxy FM rozpoczyna nową akcję promocyjną „Najmniejsze Koncerty Świata Radia Roxy FM”. Roxy zorganizuje serię kameralnych koncertów dla 10 widzów – wybranych słuchaczy rozgłośni. Koncerty będą miały formę szczególnego, osobistego spotkania połączonego z muzykowaniem. Pierwszy koncert – spotkanie muzyczne z grupą Myslovitz odbędzie się w Warszawie 29 maja 2006 roku.
0 1 0 0 0 24.05.20067 dni urlopu więcej w rokuInternetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl świętuje 5 lat działalności w internecie. Z tej okazji jego klienci mogą liczyć nawet na 7 dni urlopu więcej w tym roku.
0 1 0 0 0 24.05.2006MTV Polska objęła patronatem Summer of Music FestivalMTV Polska od początku swojego istnienia wiąże się z najważniejszymi wydarzeniami muzycznymi w Polsce. Summer of Music Festival będzie mocnym akcentem w letnim kalendarzu MTV. Zakończy on symbolicznie „Lato MTV”, które jest jednym z najważniejszych okresów dla stacji – czasem przepełnionym letnimi programami, imprezami, słonecznymi hitami i konkursami dla widzów.