Wizerunek Recepa Erdogana promował Wydział Orientalistyczny UW. Po interwencji rzecznika uczelni akcję wstrzymano
  • 0
  • 7
5.10.2017

Wizerunek Recepa Erdogana promował Wydział Orientalistyczny UW. Po interwencji rzecznika uczelni akcję wstrzymano

3 października na dziedzińcu kampusu Uniwersytetu Warszawskiego stanęła ciężarówka oklejona reklamą tureckiej herbaty. Na samochodzie zamontowano też ekran, na którym wyświetlano na przemian flagę Polski i Turcji oraz wizerunki prezydentów Recepa Erdogana i Andrzeja Dudy. Tak promował się Wydział Orientalistyczny UW.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2017

Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście według badania ARC Rynek i Opinia

Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 zł. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając lokal, kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polacy o jedzeniu na mieście”.