Wizaz.pl efektywnym kanałem dotarcia do kobiet w Internecie
  • 0
  • 1
12.10.2007

Wizaz.pl efektywnym kanałem dotarcia do kobiet w Internecie

Według badania Megapanel/PBI strona Wizaz.pl znajduje się w czołówce największych kobiecych serwisów internetowych. Wysoki wskaźnik dopasowania do kobiet czyni z witryny jeden z najefektywniejszych kanałów dotarcia do tej grupy w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2007

Torby przyjazne środowisku w Tesco

Tesco jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wymienia plastikowe jednorazowe reklamówki na torby przyjazne środowisku, wykonane z tworzywa, które szybciej ulega rozpadowi. Tym samym firma pomaga klientom chronić przyrodę i zmniejszać ilość plastikowych śmieci w środowisku. Dodatkowo klienci Tesco od listopada będą mogli wybrać ekologiczną „Torbę na Całe Życie”, którą kupuje się tylko raz, a później można ją wymieniać za darmo każdorazowo, gdy tylko się zużyje.