Wizard wprowadza Suzuki Swift
  • 0
  • 1
19.04.2005

Wizard wprowadza Suzuki Swift

Agencja Wizard – oficjalny partner reklamowy firmy Suzuki Motor Poland, zadbała o mocne wejście premierowego samochodu Suzuki Swift. Konferencja prasowa odbyła się 14 kwietnia 2005 w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie, gdzie zebrani zobaczyli o wiele więcej, niż się spodziewali.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2005

Ambient Wella ShockWaves jako przykład efektywnych działań reklamowych

W kwietniu ARBOmedia Polska zakończyła kampanię ambient dodatków stylizacyjnych do włosów marki Wella ShockWaves. Kampania nowej linii produktów Procter&Gamble, wykorzystująca niestandardowe formy przekazu, była istotnym elementem działań promocyjnych prowadzonych od maja 2004 r. Dzięki współpracy wszystkich agencji biorących udział w projekcie ambient przeprowadzono badanie, uzyskując tym samym pierwsze informacje o efektywności tego typu działań. Realizacją badania w terenie zajęła się agencja badawcza Synovate, zaś projekt testu i analiza wyników należały do MediaLab – działu badań MediaCom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2005

Rusza nowa kampania reklamowa Volvo

Volvo Auto Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową Volvo pod hasłem „Dostosowanie cen”, której celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o obniżeniu cen na wszystkie modele samochodów tej marki w związku z utrzymującym się od dłuższego czasu silnym kursem złotówki. Efektem kampanii ma być wzrost liczby osób odwiedzających salony dealerskie, który następnie ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. Kampania potrwa od 18 kwietnia do 26 czerwca.