Wizard kreuje powrót japońskiej piekności - Marketing przy Kawie
Wizard kreuje powrót japońskiej piekności
  • 0
  • 1
22.02.2005

Wizard kreuje powrót japońskiej piekności

Agencja Reklamowa Wizard ponownie prowadzi kampanię Liany – samochodu rodzinnego marki Suzuki. Odświeżona Liana wyprzedza pory roku i już teraz urzeka miasto promiennymi barwami. Obraz kobiety o azjatyckiej urodzie ukrytej wśród kwiatów forsycji, energetyzująca kolorystyka i hasło „Japan Beauty” prezentuje Lianę jako obiekt pożądania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2005

Poleć za darmo z MediaLink.pl i Pasazer.com

MediaLink.pl (www.medialink.pl), branżowy serwis internetowy poświęcony tematyce mediów, reklamy, marketingu, PR i telekomunikacji, objął patronat nad zabawą portalu podróżniczego Pasazer.com (www.pasazer.com), w której do wygrania są darmowe bilety lotnicze. Akcja ma na celu wykreowanie wizerunku serwisu Pasazer.com jako najlepszego miejsca w sieci, w którym można uzyskać informacje na temat rynku lotniczego w Polsce i na świecie, w tym w szczególności informacji na temat tanich linii lotniczych. Oba serwisy współpracują od grudnia.