0 1 23.08.2007Wirtualny Świat Akukumarketing internetowy TweetRuszyła interaktywna strona internetowa Akuku! przygotowana specjalnie dla najmłodszych użytkowników sieci.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.08.2007B-Zone - przez Bluetooth do klientaMasz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej realizowanej za pośrednictwem sieci Bluetooth.
0 1 0 0 0 22.08.2007Macroscope OMD doradcą strategicznym Banku Kaspijskiego w KazachstanieMacroscope OMD przygotuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiego w Kazachstanie w związku z repozycjonowaniem marki Bank Caspian. Dom mediowy Macroscope OMD został zaproszony do współtworzenia nowej strategii banku jako firma z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu strategii mediowych dla instytucji finansowych.
0 1 0 0 0 22.08.2007Najnowsza inicjatywa Dragon Rouge - Men’s Branding StudyDragon Rouge – międzynarodowa niezależna agencja brandingowa pod lupę wzięła mężczyzn, a dokładnie ich preferencje dotyczące marek produktów.
0 1 0 0 0 22.08.2007San Markos – Republika Dobrej Marki autorem komunikacji reklamowej TevaTeva Pharmaceuticals Polska, oddział jednej z największych firm farmaceutycznych świata, powierzyła agencji San Markos opracowanie komunikacji reklamowej na najbliższe lata. Kontynuacja współpracy z San Markos jest wynikiem udanej kampanii launchingowej przygotowanej przez agencję dla Teva w 2006 roku.