Wirtualny Mourinho stworzony przez Snickers - Marketing przy Kawie
Wirtualny Mourinho dla fanów piłki nożnej od marki Snickers
  • 0
  • 2
1.07.2024

Wirtualny Mourinho dla fanów piłki nożnej od marki Snickers

Marka Snickers stworzyła na rynku brytyjskim wirtualną wersję José Mourinho. W postaci chatbota AI trener udziela spersonalizowanych porad piłkarskich fanom, którzy nie mogą skupić się na grze z powodu głodu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56422 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 czerwca 2024