Wirtualni influencerzy z prawie trzykrotnie wyższym współczynnikiem zaangażowania niż realni
  • 0
  • 2
3.12.2019

Wirtualni influencerzy z prawie trzykrotnie wyższym współczynnikiem zaangażowania niż realni

Wirtualni influencerzy na Instagramie angażują prawie trzykrotnie lepiej niż ci realni. To główny wniosek z badania firmy HypeAuditor.

Choć influencerzy na Instagramie to wciąż w przeważającej większości ludzie, ostatnio coraz liczniejsi są wirtualni influencerzy. To generowane komputerowo osobowości kreowane przez media, agencje czy marki.

Liczby obserwujących wirtualnych influencerów liczone są w dziesiątkach tysięcy, a nawet w milionach. Ogromna liczba użytkowników wchodzi z nimi w interakcje codziennie.

Według badania HypeAuditor niektórzy wirtualni influencerzy generują znacząco większe zaangażowanie niż realne osoby. Trend ten jest szczególnie wyraźny w wypadku kont z ponad milionem obserwujących. Tam współczynnik zaangażowania dla wirtualnych osobowości wynosi 2,89%, w porównaniu do 0,7% na kontach rzeczywistych influencerów.

Wirtualni influencerzy są szczególnie popularni wśród kobiet między 18. a 24. rokiem życia, mieszkających w Stanach Zjednoczonych.

Ponadto, by zyskać taką samą liczbę obserwujących, jak realni influencerzy, ci wirtualni muszą opublikować cztery razy mniej postów.

Pełne wyniki badania są dostępne na stronie www.hypeauditor.com.

Źródło: www.wersm.com

  • 2
Wirtualni influencerzy

Wirtualni influencerzy angażują lepiej – pokazuje badanie; źródło: www.hypeauditor.com

wirtualni influencerzy

źródło: www.hypeauditor.com

3 grudnia 2019