Wirtualna Polska zmienia logo i od września startuje z największą od lat kampanią [aktualizacja]
  • 1
  • 9
30.08.2014

Wirtualna Polska zmienia logo i od września startuje z największą od lat kampanią [aktualizacja]

Grupa Wirtualna Polska wprowadza nowe logo portalu WP.pl i nową identyfikację wizualną, podkreślając zmiany zachodzące w spółce. Rebrandingowi towarzyszy wdrożenie nowej strony głównej portalu oraz kampania wizerunkowa pod hasłem „Dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Aaaa

10 lat temu

powtarzamy powtarzamy

akapity: Koncepcję kreatywną kampanii i kampanię w mediach masowych i cyfrowych przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która przejęła obsługę WP od Young & Rubicam po wygranym przetargu. Współpraca ma charakter długofalowy.

Rozwiń komentarze

29 sierpnia 2014