Wiosenno-letnia kampania Reserved „Beautiful Story” - Marketing przy Kawie
Wiosenno-letnia kampania Reserved „Beautiful Story”
  • 0
  • 11
28.02.2012

Wiosenno-letnia kampania Reserved „Beautiful Story”

22 lutego rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania „Beutiful Story” firmy Reserved. Twarzą kampanii została Anna Wialicyna, rosyjska top modelka. Obok niej wystąpił model Luke Nel. Zdjęcia zostały wykonane w Kapsztadzie przez znanego fotografa gwiazd – Angelo Pennetta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lutego 2012