Wiosenno-letnia kampania marki Bohoboco (wideo)
  • 3
  • 8
9.05.2012

Wiosenno-letnia kampania marki Bohoboco (wideo)

Założeniem wiosenno-letniej kampanii marki Bohoboco (tworzonej przez projektanów Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka) było zaprezentowanie najnowszej kolekcji w klasyczno-minimalistycznym stylu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2012

„Wizje pełne krzywizn” – Konkurs Sztuki Cyfrowej

Infiniti, japońska marka samochodów luksusowych, ogłosiła drugą edycję międzynarodowego Konkursu Sztuki Cyfrowej – Infiniti Digital Art Competition. Tematem tegorocznej edycji są „Wizje pełne krzywizn” (ang. „Curved Visions”). Inspiracją dla tematu jest hasło aktualnej europejskiej kampanii marketingowej – „Od teraz doskonałą linią jest krzywa” (ang. „Since Now, The Perfect Line is a Curve”).