Wiosenna promocja Nikona „Jestem 10x bliżej” - Marketing przy Kawie
Wiosenna promocja Nikona „Jestem 10x bliżej”
  • 0
  • 1
26.04.2012

Wiosenna promocja Nikona „Jestem 10x bliżej”

Firma Nikon Polska rozpoczęła wiosenno-letnią akcję promocyjną „Jestem 10x bliżej”. Celem działań jest promocja wybranych modeli lornetek z serii Nikon Sport Optics oraz budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55357 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 kwietnia 2012