Wiosenna kampania Aster - Marketing przy Kawie
Wiosenna kampania Aster
  • 1
  • 1
6.04.2009

Wiosenna kampania Aster

Aster rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem „Wspólne chwile zaczynają się od Aster”. Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2009

Rusza kampania społeczna „Droga Wolna! od absurdów”

1 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska akcja społeczna po raz pierwszy uwzględniająca zdanie kierowców. Jej celem jest zwrócenie uwagi, że Polska nie jest krajem przyjaznym użytkownikom dróg, a na szosach stosuje się wiele absurdalnych przepisów. Kampania została zainicjowana przez łódzką Manufakturę, organizatora targów samochodowych Car Show, patronat objęło Ministerstwo Infrastruktury, partnerem merytorycznym jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.