Wilkinson chce zmienić sposób mówienia o damskim goleniu - Marketing przy Kawie
Wilkinson chce zmienić sposób mówienia o damskim goleniu
  • 0
  • 6
12.06.2025

Wilkinson chce zmienić sposób mówienia o damskim goleniu

Edgewell Personal Care Poland rozpoczął kampanię brandu Wilkinson Sword Intuition. Razem z nią debiutuje w Polsce nowa platforma komunikacyjna „Any Hair, Anywhere” (w Polsce pod hasłem „Na wszystkie włoski. Wszędzie”).

Marka Wilkinson Sword Intuition w kampanii „Na wszystkie włoski. Wszędzie” chce zredefiniować sposób mówienia o damskim goleniu. Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią kampanii europejskiej.

Przekaz kampanii mówi wprost, że golenie to sprawa indywidualna

Brand chce porzucić stereotypy i zerwać z tabu. Pokazuje, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. W bezpośredni i humorystyczny sposób stara się:

  • mówić o rzeczywistości depilacji,
  • normalizować „niewygodne” tematy,
  • pokazywać prawdę bez filtrów.

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki i nowej platformy komunikacyjnej, wypracowanej przez londyńską agencję Pablo.

Kampania Wilkinson Sword Intuition z bezpośrednim przekazem

Kampania Wilkinson Sword Intuition z bezpośrednim przekazem

Kampanię marki Wilkinson w Polsce dostosowano do lokalnego kontekstu kulturowego

Ma ona docierać do „prawdziwych kobiet” – bez upiększeń, stereotypów i fałszywych obietnic. Jej claim brzmi: „Na wszystkie włoski. Wszędzie”. W Polsce jej celem jest zwiększenie świadomości marki.

Marka w kampanii stawia na marketing muzyczny i wielokanałową, angażującą komunikację. Chce zająć pozycję challengera w kategorii damskiego golenia. Kluczowym elementem jest zestaw spotów wykorzystujących materiały globalne do stworzenia kampanii lokalnej. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu.

30 sekund: Wilkinson Sword Intuition – Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie.

30 sekund plansza Xtreme

15 sekund: Nogi. Pachy. Bikini. Twarz

15 sekund plansza Xreme: Nogi. Pachy. Bikini. Twarz

Ostrzy trio co się ugną! | Poznaj maszynkę Xtreme 3 Comfort od Wilkinson Sword Intuition

Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Complete od Wilkinson Sword Intuition

Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj 2in1 od Wilkinson Sword Intuition

Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Complete Bikini

Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Eyebrow Shaper

Komunikacja ma też część influencer marketingową

Zaangażowane są w nią twórczynie dopasowane do wartości marki i docierające do różnych segmentów grupy docelowej:

  • Natalia Skroczek,
  • Ksenia Wojciechowska,
  • Olga Grzebielec,
  • Oliwia Kowalska,
  • Ada Skon.

Główna część budżetu została przeznaczona na działania wideo, ale zaplanowane są też działania z obszarów:

  • rich media,
  • display,
  • influencer marketing,
  • social media.

Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie touchpointów takich jak m.in. YouTube, TikTok, Spotify, Meta, DV360 (awareness) i Blix (traffic, z przekierowaniem do punktów sprzedaży i sklepów online wybranych drogerii). Planowane są także działania oparte na geotrappingu na nośnikach DOOH i w aplikacjach mobilnych.

Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo. To ona pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18–45 lat.

  • 5
Kampania Wilkinson Sword Intuition

Kampania Wilkinson Sword Intuition

Kampania Wilkinson Sword Intuition
Kampania Wilkinson Sword Intuition
Kampania Wilkinson Sword Intuition
Kampania Wilkinson Sword Intuition

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2025

11 czerwca 2025