- 0
- 6
Wilkinson chce zmienić sposób mówienia o damskim goleniu
Edgewell Personal Care Poland rozpoczął kampanię brandu Wilkinson Sword Intuition. Razem z nią debiutuje w Polsce nowa platforma komunikacyjna „Any Hair, Anywhere” (w Polsce pod hasłem „Na wszystkie włoski. Wszędzie”).
Marka Wilkinson Sword Intuition w kampanii „Na wszystkie włoski. Wszędzie” chce zredefiniować sposób mówienia o damskim goleniu. Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią kampanii europejskiej.
Przekaz kampanii mówi wprost, że golenie to sprawa indywidualna
Brand chce porzucić stereotypy i zerwać z tabu. Pokazuje, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. W bezpośredni i humorystyczny sposób stara się:
- mówić o rzeczywistości depilacji,
- normalizować „niewygodne” tematy,
- pokazywać prawdę bez filtrów.
To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki i nowej platformy komunikacyjnej, wypracowanej przez londyńską agencję Pablo.
Kampanię marki Wilkinson w Polsce dostosowano do lokalnego kontekstu kulturowego
Ma ona docierać do „prawdziwych kobiet” – bez upiększeń, stereotypów i fałszywych obietnic. Jej claim brzmi: „Na wszystkie włoski. Wszędzie”. W Polsce jej celem jest zwiększenie świadomości marki.
Marka w kampanii stawia na marketing muzyczny i wielokanałową, angażującą komunikację. Chce zająć pozycję challengera w kategorii damskiego golenia. Kluczowym elementem jest zestaw spotów wykorzystujących materiały globalne do stworzenia kampanii lokalnej. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu.
30 sekund: Wilkinson Sword Intuition – Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie.
30 sekund plansza Xtreme
15 sekund: Nogi. Pachy. Bikini. Twarz
15 sekund plansza Xreme: Nogi. Pachy. Bikini. Twarz
Ostrzy trio co się ugną! | Poznaj maszynkę Xtreme 3 Comfort od Wilkinson Sword Intuition
Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Complete od Wilkinson Sword Intuition
Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj 2in1 od Wilkinson Sword Intuition
Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Complete Bikini
Intuicyjne rozwiązania na wszystkie włoski. Wszędzie. | Poznaj Eyebrow Shaper
Komunikacja ma też część influencer marketingową
Zaangażowane są w nią twórczynie dopasowane do wartości marki i docierające do różnych segmentów grupy docelowej:
- Natalia Skroczek,
- Ksenia Wojciechowska,
- Olga Grzebielec,
- Oliwia Kowalska,
- Ada Skon.
Główna część budżetu została przeznaczona na działania wideo, ale zaplanowane są też działania z obszarów:
- rich media,
- display,
- influencer marketing,
- social media.
Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie touchpointów takich jak m.in. YouTube, TikTok, Spotify, Meta, DV360 (awareness) i Blix (traffic, z przekierowaniem do punktów sprzedaży i sklepów online wybranych drogerii). Planowane są także działania oparte na geotrappingu na nośnikach DOOH i w aplikacjach mobilnych.
Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo. To ona pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18–45 lat.
- 5