Wieżowiec, zakochani i samoprzylepne kartki w viralu marki Post-it (wideo)
  • 1
  • 1
28.04.2015

Wieżowiec, zakochani i samoprzylepne kartki w viralu marki Post-it (wideo)

14 marca w krajach azjatyckich, m.in. w Korei Południowej obchodzony jest Biały Dzień, w którym mężczyźni obdarowują ukochane drobnymi upominkami. Z tej okazji firma Post-it pomogła przygotować niecodzienne oświadczyny. Wybranka odczytała pytanie z tysięcy karteczek, którymi wyklejono okno pobliskiego wieżowca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50662 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 kwietnia 2015

27 kwietnia 2015