Wierni, niewierni klienci banków – badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Wierni, niewierni klienci banków – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 5
24.11.2016

Wierni, niewierni klienci banków – badanie ARC Rynek i Opinia

Najwięcej produktów bankowych mają klienci Citi Handlowego, najmniej Banku Pocztowego. Produktami najczęściej poszukiwanymi poza bankiem głównym są: konto oszczędnościowe, lokata, karta kredytowa i kredyt hipoteczny – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2016