Wielkie odliczanie do PR Regionów rozpoczęte
  • 0
  • 1
15.04.2008

Wielkie odliczanie do PR Regionów rozpoczęte

Pierwszy etap ogólnopolskiej konferencji o wizerunku gmin i miast ruszy we Wrocławiu 13-14 maja 2008. W tych dniach rozstrzygnięty zostanie także skierowany do przyszłych adeptów PR konkurs na najlepszą strategię promocyjną wybranej jednostki samorządowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2008

Oko w oko z konsumentem - pierwsze w Polsce etnograficzne badania reklamy zewnętrznej

Cityboard Media jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej zbadała sposób konsumpcji outdooru i jego wpływ na konsumentów. Przeprowadzone badania dostarczyły wiedzy na temat tego, co przeciętni mieszkańcy miast - Malinowski lub Kwiatkowska - w reklamie lubią, a czego nie, co jest dla nich nudne, a co interesujące. Badania na zlecenie Cityboard Media przeprowadziła firma Izmałkowa Consulting. Badacze przez 4 dni zamieszkiwali w domach kilkunastu Polaków, mieszkańców Warszawy i Poznania, mających od 20 do 55 lat, co najmniej średnie wykształcenie i korzystających ze wszystkich mediów, w tym z outdooru.