Wielkanocna kampania przypraw Kamis
  • 0
  • 1
16.03.2009

Wielkanocna kampania przypraw Kamis

„Zainspiruj się smakiem. Poznaj smak, który nadaje kolorów” to hasło rozpoczynającej się wielkanocnej kampanii przypraw Kamis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2009

Europejscy inwestorzy ocenią początkujących polskich przedsiębiorców internetowych

Agregator kontaktów, serwis karaoke, planer podróży czy aplikacja mierząca czas naszej pracy z komputerem – te i inne projekty internetowe z Polski i Europy Środkowej mają szansę wygrać Mini Seedcamp Warszawa i walczyć o pieniądze międzynarodowych inwestorów. 18 marca br. europejscy inwestorzy zrzeszeni w Seedcamp i wspomagani przez największe osobistości polskiego Internetu ocenią potencjał i doradzą uczestniczącym w konkursie startupom.

13 marca 2009