Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania
  • 0
  • 1
1.02.2021

Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania

Pomimo trwającej pandemii niemal co drugi dziennikarz (43,4%) wolałby wziąć udział w tradycyjnej konferencji offline zamiast online – wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli mediów. W badaniu wzięli udział dziennikarze zajmujący się rozmaitą tematyką, m.in. technologią, motoryzacją, biznesem i gospodarką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
1.02.2021

Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)

Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.