Wiedza o rynku i kliencie to podstawa działań marketingowych. Jak ją zdobyć? - Marketing przy Kawie
Wiedza o rynku i kliencie to podstawa działań marketingowych. Jak ją zdobyć?
  • 0
  • 1
11.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Wiedza o rynku i kliencie to podstawa działań marketingowych. Jak ją zdobyć?

Marketing i zarządzanie to jedna z najszybciej rozwijających się i wyjątkowo dochodowych dziedzin, a znajomość zagadnień marketingu to w dzisiejszych czasach konieczność w niemal każdej branży. Stąd ogromne zapotrzebowanie na specjalistów profesjonalnie przygotowanych do tworzenia i realizowania strategii marketingowych.
(Promocja)

Przewaga na starcie

Znajomość mechanizmów działających w społeczeństwie i procesów wpływających na podejmowanie decyzji to podstawa działań każdego specjalisty w dziedzinie marketingu. Bez fachowej wiedzy działania marketingowe zawsze będą obarczone dużym ryzykiem porażki.

Możliwość uzyskania praktycznej wiedzy interdyscyplinarnej dają np. studia marketingowe na uczelni specjalizującej się w zakresie nauk społecznych. Zaletą takich studiów jest możliwość zdobycia dodatkowych kompetencji z obszaru socjologii, psychologii, kulturoznawstwa, stosunków międzynarodowych czy politologii.

Wiedza ta daje absolwentom przewagę na każdym etapie procesu planowania i realizacji działań marketingowych. Pozwala bowiem na bardziej efektywne planowanie i lepsze dopasowanie kampanii do nastrojów, trendów, oczekiwań konsumentów, co często ma ogromne znaczenie dla skuteczności kampanii.

Uczelnią, która łączy edukację na specjalnościach marketingowych z możliwością zdobycia wiedzy interdyscyplinarnej, jest Collegium Civitas. Uczelnia oferuje zajęcia na 10 specjalnościach i specjalizacjach marketingowych na studiach I i II stopnia oraz podyplomowych, w tym programy po polsku, angielsku oraz dwujęzyczne.

Najlepsze studia powstają wspólnie z pracodawcami

Specjalności i specjalizacje marketingowe w Collegium Civitas mają nie tylko zapewnić wiedzę teoretyczną, ale także wyposażyć studentów w praktyczne umiejętności przydatne w poruszaniu się po nowoczesnym rynku medialnym, badań marketingowych i opinii publicznej oraz w środowiskach politycznych.

Uczelnia przygotowuje programy studiów w taki sposób, by miały one jak najbardziej praktyczny charakter. W tym celu współpracuje z wieloma firmami i instytucjami. W ramach projektu „Studia społeczno-polityczne z pracodawcą” Collegium Civitas realizuje studia we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Millward Brown SMG/KRC oraz Centrum Aktywności Lokalnej CAL.

W trakcie studiów uczelnia organizuje również cykl „Spotkań z pracodawcą”, umożliwiających studentom poznanie przyszłych pracodawców i przygotowanie się do startu na rynku pracy.

Wykładowcy to praktycy rynku

Zajęcia w ramach programów marketingowych w Collegium Civitas prowadzą specjaliści z zakresu komunikacji marketingowej i social media, wykładowcy Collegium oraz praktycy m.in. z firm zrzeszonych w IAB, takich jak Interia.pl, PBI, Wirtualna Polska, Buzz Media czy grupa Polsat, a także praktycy badań społecznych i marketingowych, m.in. związani z Millward Brown SMG/KRC.

Więcej informacji o ofercie na www.civitas.edu.pl.

(Promocja)

11 września 2013