„Więcej na radość z życia” – pracownicy Lidla w kampanii marki pracodawcy
  • 1
  • 3
2.10.2018

„Więcej na radość z życia” – pracownicy Lidla w kampanii marki pracodawcy

Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł sieci Lidl Polska na kampanię employer brandingową. Sieć podkreśla, że zapewnia pracownikom wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy kartę Multisport. Dzięki temu także pracownicy Lidla mają „Więcej na radość z życia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 października 2018

1 października 2018