Widzowie tęsknią za seansami na wielkim ekranie. Badanie sieci Multikino oraz YourCX - Marketing przy Kawie
Widzowie tęsknią za seansami na wielkim ekranie. Badanie sieci Multikino oraz YourCX
  • 0
  • 1
6.05.2020

Widzowie tęsknią za seansami na wielkim ekranie. Badanie sieci Multikino oraz YourCX

Sieć kin Multikino oraz YourCX zbadały chęci kinomanów do powrotu do kina po pandemii koronawirusa. Wyniki pokazują, że wizyta w kinie jest ważnym elementem życia i obecnie widzom brakuje seansów na wielkim ekranie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 maja 2020