Szymon Majewski i płatności bezgotówkowe - Marketing przy Kawie
„Widzimy się u Ciebie!” – Szymon Majewski promuje płatności bezgotówkowe
  • 3
  • 2
1.10.2024

„Widzimy się u Ciebie!” – Szymon Majewski promuje płatności bezgotówkowe

Celem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają edukować i zachęcać przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych. Ambasadorem akcji jest Szymon Majewski.

Głównymi bohaterami kampanii reklamowej są polscy przedsiębiorcy – beneficjenci Programu Polska Bezgotówkowa. Partnerami akcji są Visa i Mastercard. Jako ambasador akcji „Widzimy się u Ciebie!” Szymon Majewski odwiedził:

  • kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu,
  • Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim,
  • hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku.

Pomagał właścicielom w ich codziennych zadaniach, spotykał się z klientami i poznawał codzienne wyzwania przedsiębiorców. Materiały i relacje z tych wizyt można zobaczyć na kanale YouTube Fundacji oraz na stronie widzimysieuciebie.pl.

Ambasador akcji odwiedzi również przedsiębiorcę, który zwycięży w konkursie „Widzimy się u Ciebie!”

Aby wziąć w nim udział, przedsiębiorca musi:

  • zdecydować się na bezpłatny terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa w czasie trwania konkursu, czyli między 30 września a 27 października,
  • wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego właśnie u Ciebie powinien pojawić się Szymon Majewski?”.

Ambasador odwiedzi lokal przedsiębiorcy, który nadeśle najbardziej kreatywną i przekonującą odpowiedź oraz pomoże mu w prowadzeniu biznesu i lokalnej promocji.

Akcja promowana jest w radiu Zet oraz Tok FM, w internecie, a także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania zostanie zaprezentowana również w 115 kanałach telewizyjnych. Będą to największe stacje główne (Polsat, TVN, TVN24, Polsat News, TTV, TV4, TV6, TVN7), jak również dopasowane do grupy docelowej stacje tematyczne o zróżnicowanym profilu widza.

Komunikacja telewizyjna dodatkowo wzmocniona jest kampanią w serwisach VoD, Polsatboxgo oraz Player. Wykorzystano również rozwiązanie AdvancedTV, polegające na pokazaniu spotów precyzyjnie określonej grupie przedsiębiorców na urządzeniach SmartTV.

Działania online obejmują miks kanałów oraz formatów reklamowych. Są to zarówno powierzchnie najpopularniejszych serwisów społecznościowych, jak i branżowe oraz tematyczne powierzchnie reklamowe wśród portali i stron biznesowych.

Kampania potrwa od 30 września do 27 października. Przygotowała ją Fundacja Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami They.pl oraz Wavemaker. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Solski Communications.

  • 2
Szymon Majewski w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Szymon Majewski w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Szymon Majewski w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2024