Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle europejskich krajów. Analiza firmy Meetrics
  • 0
  • 2
21.05.2019

Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle europejskich krajów. Analiza firmy Meetrics

Wskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł trzeci kwartał z rzędu – pokazuje analiza firmy Meetrics. Osiągnął 59 proc. wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku. Tym samym osiągnął rekordowy poziom, od kiedy monitorowany jest polski rynek. Europejskim liderem pozostaje Austria z wynikiem na poziomie 71 proc. (69 proc. w poprzednim kwartale).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46706 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

:)

3 miesiące temu

"Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle europejskich krajów"
Rozumiem, że jak widoczność reklam "poprawi się" do 100%, to już będzie super? Zostaną tylko reklamy. Marzę o tym...

21 maja 2019