Widoczność reklam online: Polska poprawia wynik w III kwartale. Raport Meetrics
  • 0
  • 0
6.11.2018

Widoczność reklam online: Polska poprawia wynik w III kwartale. Raport Meetrics

Wskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł kwartał do kwartału o 3 p.p. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie (z wynikiem 53%), wyprzedzając Włochy. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa i wyniosła 61% – pokazuje raport firmy Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracę

Firma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień – badanie Gemius/PBI

W 2018 r. odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (od 14 czerwca do 15 lipca), w którym Polska reprezentacja odpadła w fazie grupowej. Drugie to mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Turynie (9–30 września), z których nasi rodacy wrócili ze złotymi medalami. Które z tych wydarzeń cieszyło się większym zainteresowaniem Polaków? Sprawdzono to w badaniu Gemius/PBI.