Wideo na Facebooku: średni czas oglądania filmu w IV kwartale 2019 r. to zaledwie 4,57 sekundy
  • 0
  • 1
2.03.2020

Wideo na Facebooku: średni czas oglądania filmu w IV kwartale 2019 r. to zaledwie 4,57 sekundy

Użytkownicy Facebooka obejrzeli średnio tylko 4,57 sekundy filmu wideo podsuniętego im przez algorytm. Bez względu na format zobaczyli do końca zdecydowanie więcej filmów trwających krócej niż 30 sekund. Filmy dłuższe wypadały jednak lepiej niż te średniej długości. Takie są wyniki badania firmy Socialbakers, która sprawdziła fan pages marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2020