Whoppyr od Burger Kinga dla mieszkańców Poznania
  • 0
  • 1
18.02.2020

Whoppyr od Burger Kinga dla mieszkańców Poznania

Burger King wprowadza burgera inspirowanego lokalną tradycją. Od 18 lutego we wszystkich lokalach sieci w Poznaniu można zjeść Whoppyra – burgera wypełnionego frytkami z pyr.

Whoppyr ma również poznańską cenę – 11,94 zł, czyli o grosz niższą od ceny tradycyjnego Whoppera. Burger zyskał lokalną oprawę graficzną, która powstała we współpracy ze znanym ilustratorem, Janem Kallwejtem.

To burger lokalny, dlatego cała komunikacja wypełniona jest poznańskimi motywami: od frytek w samym Whoppyrze po motywy architektoniczne i historyczne w ilustracji. Odnosi się do ikonicznej dla Poznania architektury: ratusza czy koziołków, które przeplatają się ze składnikami samego burgera – wyjaśnia Bartłomiej Walczuk, creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Plakaty prezentujące lokalny produkt Burger Kinga będzie można zobaczyć m.in. na Dworcu Głównym w Poznaniu, nośnikach digital OOH, w komunikacji miejskiej oraz w lokala;ch sieci.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum Polska.

  • 1
Whoppyr

Whoppyr – lokalny burger Burger Kinga

18 lutego 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2020

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytać

Statystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?

17 lutego 2020