0 1 23.01.2008Whisky Dewar’s w nowym opakowaniudesignDewar`s wprowadziła nowe opakowanie dla jednego ze swych produktów – Dewar`s White Label.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56228 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 23.01.2008Cztery kolory uczuć Tic Tac'aTeraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka miły prezent – zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym z czterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero z myślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego. Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polski oddział agencji reklamowej Publicis.
0 1 0 23.01.2008Czerwona Epoka nadchodziPolski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – REDage – której istotą działalności ma być nowa jakość komunikacji marketingowej w Internecie. Jej założycielami są postaci znane od wielu lat w branży marketingu interaktywnego i tradycyjnego - Eliza Łuczak-Hołowczyc i Robert Kaczmarski.
0 1 0 23.01.2008Hity Zimy agencji Unigroup.plAkcja Hity Zimy (Simplusa) przekroczyła półmetek – już 7 miejscowości, z 11 zaplanowanych, znalazło się na trasie ekipy odwiedzającej najpopularniejsze miejsca zimowego wypoczynku w Polsce. Filmiki, zrealizowane w konwencji „interactive reality”, stanowiące efekty wizyt, oglądać można na specjalnie utworzonej na potrzeby akcji stronie www.hitysimplusa.pl oraz w popularnym serwisie YouTube. Tam trafiają również te fragmenty, które nie przeszły wewnętrznej „cenzury” producenta.
0 1 0 23.01.2008Dni Otwarte GfK Polonia Consumer Tracking - poznaj badania od kuchniDział Consumer Tracking firmy badawczej GfK Polonia organizuje Dni Otwarte „Zobacz nas od kuchni”. Nowatorski cykl spotkań z klientami rozpoczyna prezentacja kulisów przebiegu nowego badania GfK Panel Indywidualny, które dostarcza firmom informacji o zachowaniach zakupowych indywidualnego nabywcy.