Jack Wolfskin – kampania z M. Wojciechowską - Marketing przy Kawie
„What is left to discover?” – globalna kampania marki Jack Wolfskin z udziałem Martyny Wojciechowskiej
  • 1
  • 4
1.10.2023

„What is left to discover?” – globalna kampania marki Jack Wolfskin z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Jack Wolfskin w kampanii „What is left to Discover?” przygotował sześć reklam. Wzięli w nich udział globalni ambasadorzy marki, członkowie Discovery Team. Są wśród nich Martyna Wojciechowska, Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer, Anna Heupel oraz Gürel Sahin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 października 2023

30 września 2023

29 września 2023