„Weź mnie posegreguj” – gwiazdy jako śmieci w kampanii RLG - Marketing przy Kawie
Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski w kampanii „Weź mnie posegreguj”
  • 1
  • 1
14.06.2025

Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski w kampanii „Weź mnie posegreguj”

Kampania ma z humorem zachęcać Polki i Polaków do podarowania odpadom „drugiego życia”. W role śmieci wcielili się: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia Kukulska, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski i Katarzyna Warnke.

  • „Chowaj ten telefon, synek, i zaraz daj mnie do metalu” – woła Mariusz Pudzianowski. Występuje jako puszka po napoju, która domaga się wyrzucenia do żółtego kosza.
  • „Obie możemy przeżyć kolejne piękne życie” – śpiewa Natalia Kukulska w kampanii „Weź mnie posegreguj”.

Każdy z odpadów ma swoją osobowość i wchodzi w interakcję z wyrzucającym go przechodniem

Dąży do tego, by zostać prawidłowo posegregowanym. Katarzyna Warnke uwodzi, Wiktor Dyduła prosi, Ola Domańska prowadzi głębszy wewnętrzny dialog.

– Jak pokazują zlecone przez RLG badania:

  • tylko 40% z nas dzieli wszystkie odpady na 5 frakcji,
  • 14% nie segreguje w ogóle lub robi to w mocno wybiórczy sposób.

Chcemy to zmienić. Skoro nie zawsze przemawia do ludzi sucha argumentacja, w tej kampanii postawiliśmy na emocje i humor. Bawimy i edukujemy jednocześnie dzięki popisom aktorskim znanych i lubianych gwiazd. A że koncepcja kampanii jest dość absurdalna, zdecydowaliśmy rozpocząć ją w piątek 13. Liczę, że ta data przyniesie nam szczęście i pomoże kampanii stać się viralową – komentuje Monika Wyciechowska, dyrektor ds. edukacji i promocji organizacji odzysku opakowań RLG w Polsce.

Kampania „Weź mnie posegreguj” składa się z siedmiu spotów:

  • sześć 30-sekundowych indywidualnych z poszczególnymi gwiazdami,
  • jeden wspólny, w wersji 60- i 30-sekundowej.

Dodatkowo przygotowano edukacyjne grafiki, a także stronę WWW. Spoty pojawiają się na kanałach społecznościowych projektu RLG oraz na profilach gwiazd biorących udział w kampanii. Prowadzona jest również kampania reklamowa na YouTube i w serwisach Meta, która potrwa do połowy lipca. Główny spot pojawi się także na dużym ekranie w ramach „Kina na leżakach” realizowanego przez sieć kin niezależnych oraz w Kinotece.

Kampanię przygotowała agencja Who Will Save The Planet. Spoty filmowe stworzył dom produkcyjny Bulletproof Warsaw. Wyreżyserował je Jakub Bujas, który jest również autorem tekstów scenariuszy. Autorem sesji zdjęciowej jest Kamil Kotarba.

Niedawno firma RLG Repack rozpoczęła też kampanię „A moRZe bez plastiku?”.

Kampania „Weź mnie posegreguj” ma z humorem zachęcać Polki i Polaków do podarowania odpadom „drugiego życia”

Kampania „Weź mnie posegreguj”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2025

  • 0
  • 1
  • 0
13.06.2025

45% konsumentów nie czuje się adresatami reklam – raport „Prawda o pokoleniach”

Ipsos i Mediahub opublikowały raport „Prawda o pokoleniach”, który na bazie wyników badania analizuje powszechne przekonania na temat różnic międzypokoleniowych w polskim społeczeństwie. Badanie wykazało, że popularne etykiety takie jak Generacja Z, Milenialsi, Pokolenie X czy Baby Boomers często maskują rzeczywiste podobieństwa między ludźmi, prowadząc do utrwalania stereotypów i pogłębiania podziałów społecznych.