Wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach Grupy Wirtualna Polska
  • 0
  • 1
29.06.2017

Wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska uruchomiła WP Brand Studio. To wewnętrzna agencja content marketingowa.

Będzie wspierać marki w realizacji ich strategii komunikacji, wykorzystując content marketing i reklamę natywną. Agencja specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na treściach i formatach reklamowych, które mają angażować i budować emocjonalną więź z konsumentami na poszczególnych etapach ścieżek zakupowych.

Za tworzenie i jakość treści o różnorodnej formie na potrzeby strategii komunikacji marek odpowiadają stratedzy zajmujący się poszczególnymi obszarami tematycznymi GWP, m.in. stylem życia, motoryzacją, technologiami, biznesem i finansami, kulinariami, turystyką. Twórcami treści są również dziennikarze i redaktorzy z Wirtualnej Polski, a ponadto zewnętrzni autorzy, influencerzy, blogerzy i eksperci rynkowi.

WP Brand Studio oferuje strategie content marketingowe oparte na nowoczesnym storytellingu, natywne formaty reklamowe dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej oraz usługi produkcji i dystrybucji treści. Kampanie realizowane przez agencję mają napędzać komunikację marek z odbiorcami i pogłębiać interakcję. Sprzyjać temu mają: wysoka jakość treści, narzędzia big data i szerokie możliwości dystrybucji (online, telewizja, radio internetowe) umożliwiające znaczne zasięgi.

W skład portfolio WP Brand Studio wchodzi  ponad 20 formatów natywnych i content marketingowych. Dyrektorem agencji został Łukasz Szymański. Ma on wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu w struktury wydawców natywnych form przekazu oraz rozwiązań z zakresu content marketingu.

Nasz zespół to nie tylko pasjonaci, ale też osoby z wieloletnim doświadczeniem nie tylko reporterskim i dziennikarskim, ale również marketingowym. Mamy solidne know-how i pionierskie na polskim rynku struktury. Oprócz strategów contentu, product managerów, copywriterów i grafików współpracujemy z doświadczonymi twórcami treści, dziennikarzami i influencerami. Stawiamy na nowoczesny storytelling: przez treści natywne, wideo i inne formy contentu oraz ich skuteczną dystrybucję z powodzeniem osiągamy założone KPI naszych klientów – mówi Łukasz Szymański.

Andrzej

3 miesiące temu

Kiedyś NaTemat założył taką wewnętrzną agencję, wtedy wszyscy wszyscy się śmiali.

29 czerwca 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
29.06.2017

Handel detaliczny w Europie: rośnie siła rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Badanie GfK

W 2016 r. europejscy konsumenci ze wszystkich krajów UE dysponowali średnio kwotą 16 153 euro na osobę. Oznacza to wzrost (nominalny) siły nabywczej o 0,7 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Nastąpił on pomimo różnic kursowych, które miały negatywny wpływ na poziom wzrostu, w szczególności spadek wartości brytyjskiego funta. W ramach Unii Europejskiej największy przyrost siły nabywczej odnotowały kraje Europy Środkowej i Wschodniej – pokazuje badanie GfK.

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
29.06.2017

Co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online – raport Deloitte

Wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 212 mld dol. Rok wcześniej były to 222 mld dol. Sprzedaż odbywa się wciąż głównie w sklepach tradycyjnych. Mimo to niemal połowa klientów uważa, że kanały cyfrowe na tym rynku będą zyskiwały coraz większe znaczenie – wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2017. The new luxury consumer”.

28 czerwca 2017

Reklama