Western Union znów w TV
  • 0
  • 1
14.02.2005

Western Union znów w TV

Ruszyła kampania firmy Western Union, światowego lidera na rynku transferów pieniężnych. Kampania realizowana jest za pomocą działań ATL i jest kontynuacją zeszłorocznej, która miała na celu zapoznanie mieszkańców Polski z nowym wizerunkiem marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Korba.pl dystansuje konkurencję

Styczeń 2005 przyniósł rekordową liczbę unikalnych użytkowników portalu Korba.pl. Liczba ta wyniosła ponad 379 tysięcy osób. Portal notował wyraźny wzrost odwiedzin już od kilku miesięcy, styczeń jest jednak ukoronowaniem tendencji wzrostowej. Przeprowadzone analizy pozwalają twierdzić, iż fala wzrostu będzie się utrzymywać w następnych miesiącach, a przewidywany poziom odwiedzin na czerwiec br. określany jest na ponad 400 tysięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Rusza kampania "Pozostań Sobą"

"Pozostań Sobą!" to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Celem kampanii "Pozostań Sobą!" jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego etapu w życiu kobiety, który nie musi oznaczać jego gorszej, mniej wartościowej części oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Internet - prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie

Mimo, że globalna sieć jest dla nas przede wszystkim źródłem informacji przydatnych w pracy lub w nauce (przyznaje tak aż 90% internautów), jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego „Seks a Internet”, zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska*.