Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy marki
  • 0
  • 1
25.05.2021

Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy marki

Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo promujących markę Wedel czekają nagrody pieniężne. Specjalna kategoria to kolejna odsłona Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych, którego sponsorem od 14 lat jest firma Wedel z siedzibą na warszawskiej Pradze. Prace można zgłaszać do 13 czerwca.

Kategoria, w której Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy, to jeden z pomysłów firmy na świętowanie jubileuszu 170-lecia obchodzonego w tym roku. Konkurs skierowany jest do osób w wieku do 21 lat. Znając doskonale podejście swoich rówieśników, mają one filmem zachęcić do zakupu słodyczy osoby poniżej 30. roku życia.

Dla uczestników przygotowano pakiet materiałów, które przybliżą wartości i kierunki komunikacji Wedla. Brief marketingowy i uproszczony brand book pomogą zrozumieć cele reklamy. Pokażą także, jak wygląda praca twórców reklam dla największych firm.

Jury złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (wśród nich pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką) oceni zgłoszone prace. Weźmie pod uwagę m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.

Na autorów najlepszych filmów czekają nagrody pieniężne:

  • 4 tys. zł za I miejsce,
  • 2,5 tys. zł za II miejsce,
  • 1,5 tys. zł za III miejsce.

Laureaci otrzymają także pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski. Ogłoszenie wyników jubileuszowej kategorii zaplanowano na 8 lipca. Regulamin oraz informacje dostępne są na stronie www.ffm.org.pl.

  • 1
Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy

Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy

25 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2021

53% Polaków nie popiera opłaty reprograficznej – pokazało badanie SW Research

Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu na początku maja 2021 r. przedstawiło projekt dotyczący rozszerzenia listy urządzeń, które obejmować będzie tzw. opłata reprograficzna. Zgodnie z założeniami ma on zapewnić twórcom godziwą rekompensatę z tytułu potencjalnej straty, jaką mogliby ponieść z powodu kopiowania ich utworów na nośniki. 53% Polaków nie popiera tej opłaty – wynika z badania SW Research.

24 maja 2021